Lisa Roivas Träning

was feeling like a million bucks when suddenly...

grymt rumppass "imorse", innan skoshopping och radiointervju på JB-gymnasiet med Amanda som man saknat. känt mig allmänt hängig, mycket magknipig och ansträngningshuvudvärkig hela veckan, så kände det kom krypandes redan under cykelturen dit. hemska hemska halsontet. grinig som ett litet barn cyklade jag hem och bädda ner mig till pappa kom och hämtade mig. hälsade på syrran på hennes nya jobb där hennes chef trodde jag var lillasyster, spenderade hela kvällen plockandes plommon, ätandes tacos och kollandes på doobido i Lindö med hela familjen. nu är det te och vem vet mest i min ensamhet, förutom ipren och strepsils då. håller tummar för en friskare morgondag (K)
 
 
 
Ica-kassar plockade och det ser inte ut som det är rört ens. säg till om du vill ha plommon!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: