Lisa Roivas Träning

got 99 options but failure ain't one!

fram till lunch ungefär. så länge räcker min energi. mår bra när jag vaknar, tänker yes, idag blir det awesome, sen framåt precis innan det är dags för lunch och äta (en av top tre bästa som finns!) så mår jag skit. skit skit skit. känner mig som att jag är konstant bakfull, febrig, känslig i kroppen och känslig i sinnet, grinig, illamående, hjärtat dunkar och huvudet känns som det vill sprängas. ingen smärta längre, det är bara som att allt inuti är för stort och vill ut. känner hunger men ingen aptit så äter mest för att få lite energi. lite är mer när energin är helt slut och jag helst vill lägga mig ned och gråta. matt, snurrig, spänd i huvudet, magknip, tryckande känsla i bröstet. ungefär så. och så har jag mått nu, konstant, vissa dagar bättre, vissa sämre, dag in, dag ut, i två månader. men...
 
tänk vilja jävla underverk jag kommer utföra när jag mår bra igen!! för något jävla om finns inte!! jag ger mig inte!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Akta dig Lisa. Väggen närmar sig. Det är inte slöa inåtkännare som drabbas utan såna som älskar det de gör så att de gör det för mycket. Vaksamhet och skära ner. Fundera åtminstone på det. Vägen tillbaka är lång, och då mår du som dina eftermiddagar varje dag. Stor kram! /Nina

    Svar: <3
    EARNED, NOT GIVEN !

    2013-11-12 | 16:18:51

Kommentera inlägget här: