Lisa Roivas Träning

TACK SOM FAAAN XTREMEFIT LINKÖPING!

det var nära att jag inte lyckades knäcka er, men tror alla kroknade på slutet där! världsklass på er, ska bli en ära att få träna er! 
ni vet domhär dagarna då det är mycket att göra, ja, det är då allt annat händer också! så skönt att ha tankarna någon annan stans och inte ens kunna fokusera på sin egen nervositet. hoppas allt går bra nu! 
och jag blir alldeles tårögd av stolthet när Xtremefit Norrköping gör det bästa av situationen och kör själva! så stolt över er!!
muntlig redovisning BAM och en rapport som inte blev helt sågad iaf! och imorn är det fredag, "ledig" och så får jag träffa dig igen!! det är som en dröm och LYCKAN ÄR TOTAL JAG TROR JAG AVLIDER! <3 
 
 
 
 

Kommentarer

  • fitnesslindasthlm säger:

    ska bli en ära och jag blir tårögd? är dom kungar? du är bara för mycket...... i början gilla jag din blogg men den blir bara sämre och sämre vad är det du vill få ut av dina inlägg en klapp på axeln och höra hur duktig du är? det är inte så märkvärdigt det du gör! tack och hej

    2013-09-13 | 02:43:55

Kommentera inlägget här: