Lisa Roivas Träning

mössa och vantar tack!

äh fy bubblan så kallt det var att cykla, hösten kom verkligen med september. inte mig emot, blev bara så chockad, isade i hela mig typ. 
tandläkartiden jag hade förstörde hela min dag. missade föreläsning och vår kickoff på grupparbetet. ska sätta mig och plugga ikapp lite nu tänkte jag, men längtar mest efter att träna bara. trots att varje steg smärtar efter benpasset som hanns med i fredags så är det de bästa jag vet. ny bootcamp start, kul med nya ansikten o alla gamla också för den delen. höra allt om racet igår osv. 
och jahopp. varför är jag inte förvånad lixom? visste det skulle bli såhär. jag vet inte om jag fixar det.
iaf, denna riktigt värdelösa dag vägs förhoppningsvis upp med lite bio efter Xtremefiten också. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: