Lisa Roivas Träning

ett kilo kyckling och 90 minuter spinning senare!

jag har då inte ätit ett kilo, däremot lyckades fröken snurr plocka fram hela paketet tidigare idag så var bara att snällt stå och steka det när jag kom hem från Linköping. flög in på Emmas spinningpass som är precis innan mitt eget på tisdagar och körde mest för inspiration och motivation men blev helt slut. fick fyra tuffa tjejer på mitt pass efter sen och nu är jag död. ryggpass och 100 burpees hanns ju med imorse också så säg den del av kroppen som inte gör ont just. kanonbra personalmöte, så himla härliga kollegor jag har och ska bli så kul att jobba i höst med er! men nu, efter mat igen och idol och sorterat all tvätt från helgen så däckar jag nu..................
 
 
 
lovade lägga upp alla låtar från dagens pass med så dom kommer här! tack för ni finns! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: