Lisa Roivas Träning

RYKTET GÅR!

att en viss mister, herr, vår allas, Mikael Persbrandt numera tränar på FF. alltså. jag smällde av lite!
det är helt otroligt hur vår lilla stad/byhåla blir starstrucked för minsta lilla och ingen skäms lixom över det heller? känner ni igen det? och ni som håller tyst för ni vill inte vara den som är den kändiskåta lantisen?
och nej, jag skäms inte och jag bryr mig inte heller, det är inte mycket men det är Mikael Persbrandt! ojojoj vad jag vill provträna där i helgen hahaha!! fatta möta honom lite sådär svettig... 
 
 

Kommentarer

  • Antonia säger:

    VA!! Är det persbrandt!?!?! OMG!!
    (Haha, vadå jag är inte heller starstukk?)
    Jag vill också provträna där SNARAST!

    Svar: haha japp, helt sant ;) vi drar dit SNARAST!
    EARNED, NOT GIVEN !

    2013-10-24 | 14:45:03
    Bloggadress: http://fullfrulle.devote.se
  • Anonym säger:

    Det är inget rykte han var där igår och träna ;)

    2013-10-24 | 18:36:10
  • Starstruck säger:

    Han ska träna på FF i 3v !!

    2013-10-28 | 22:26:26

Kommentera inlägget här: