Lisa Roivas Träning

BOOTCAMP, oh, how I've missed you!

undra varför klockfan ringde 5:45 imorse när jag inte skulle jobba eller åka till Linköping. kom på att jag lovat migsjälv att köra tre sista morgonpassen denna vecka. träna alltså. kan inte minnas när jag själv tränade Xtremefit. och vilken jäkla start det blev!
vad gör du kl 6 en måndagmorgon? jag ålade runt under fantasitaggtråd och välte tydligen ett alldeles för tungt däck i något som kändes en evighet. känner träningsvärken komma redan nu i armar! mår så himla bra! 
 
dags att sätta igång och skriva analys och lite reflektioner, deadline 11:e, nära nu! så man blir klar så jag kan sova lite till, storstäda o fixa naglar (som flög åt alla håll under däckvältningen hahaha!) innan tandläkaren (käkarna åt helevete igen!) och hålla i kvällspasset på Xtremefiten. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: