Lisa Roivas Träning

always expect the unexpected.

fast det börjar ju att inte vara oväntat att saker och ting inte blir som jag tänkt mig.
vadå sova? vadå städa? hann fixa naglarna på ena handen iaf haha. tre timmar skypemöte, grupparbetet som gud glömde, åt helvete jobbigt och omfattande men fruktansvärt givande och trots allt riktigt roligt. 
långt besök hos tandläkaren, slutade med slipning av massa tänder och tillbaka nästa vecka. men fuck it, vi kör, through the wire barra, genom smärtan, varje dag. ni ska vara tacksamma, ni som lever era dagar utan konstant värk. ta vara på det.
taggad till dom halvtbortslipande tänderna och med pannlampan i högsta hugg gick jag och pressade gruppen genom måndagskvällspasset på vecka 6 denna bootcamp, bra jobbat idag, som vanligt, nu är det nära! vi ökar sista biten också såklart! 
så nu här sitter jag med megahuvudvärk och sus i öronen, fortfarande skrivandes, pluggandes i en väldigt stökig och rätt smutsig lägenhet men med en väldigt tjusig vänsterhand. och hahaha ja, jag är tramstrött!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: