Lisa Roivas Träning

var du en av tusentals tjejer som sprang förbi oss när vi tränade igår?

eller stod du i publiken o hejade på din tjej? eller var ni en av de som hade picnic eller grillade eller helt enkelt bara nyfiken på vad vi gör på Xtremefit? tveka inte, skriv till mig här eller på Facebook, gå in o gilla Xtremefit på Fejjan och kolla in hemsidan xtremefit.se, klicka på bilden lite längre ner så kommer du dit direkt! nya camps startar 3 juni och vi kör 6 veckor framåt. vad väntar du på?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Yes, jag var en av de tusen som sprang och såg er i periferin. Imorgon ska jag frivilligt plåga mig själv i hagebybacken.. Det galnaste prova på-passet tydligen, känns som jag valde det bästa, för visst ska man gå ut hårt..?! ;)
    Tack för en inspirerande blogg! :)

    2013-05-28 | 20:46:03

Kommentera inlägget här: