Lisa Roivas Träning

två knäoperationen & hundratals timmar rehab senare ...

ENKELT ! eh nej, men allt utom det. med lite blod, galet mycket svett och x antal timmars ihopbryt och litervis med tårar. jag har gett upp också. inte bara en gång, snarare tio. ändå kommer jag tillbaka. höger, ont i smalbenet o lätt kramp i vaden första två kilometrarna typ, tror jag spänner mig i rädsla att knät ska göra ont. kände inte alls mycket i det faktiskt under själva löpningen, men så brukar det vara. lite ont att gå upp för trappen när jag kom hem, återstå o se hur det mår imorgon. nu tar vi små steg. sen flåsar jag som en brunstig flodhäst också, men det kommer det med! jävlar vilken skön känsla det är att tycka man flyger fram. när runkeeper sa 25 minuter och att jag hade sprungit 4,5 km då ökade jag o fort gick det promenaden ner. men för att inte springa för långt första gången lovade jag migsjälv att sluta efter 30 min och det gjorde jag. kändes konstigt och inte ha Norrköping för mig själv, men peppande att möta halva Nordic Club ute :)
 
 
jag gjorde det! så idag klarar jag allt! jag älskar det och det är för detta jag lever. enkelt!

Kommentarer

  • Elisabeth säger:

    Hej!
    Mötte dig!:)
    Tänkte fråga dig om en sak; du kör Xtremefit - hur är det? Kul? Går att köra sin "nivå" även om det är många olika som kör? Roligt? utvecklande?
    Kram!

    2013-05-12 | 11:41:21

Kommentera inlägget här: