Lisa Roivas Träning

there is still a little bit of your face, I haven't kissed

vissa dagar är mer påtagliga än andra. missförstå mig rätt, jag älskar mitt liv precis som det är, supernöjd med min livssituation och mår alldeles utmärk som singel. men ibland, ibland, hade det varit skönt med någon hemma när man kom hem, speciellt efter att man fått hoppa in o jobba extra. någon som låg vaken och väntade på en för att sedan aldrig släppa en om natten. någon med samma mening i livet, någon som alltid kan lyssna. någon som aldrig någonsin egentligen vill lämna din sida, som får min mage att bubbla när jag får någon att skratta, berättar för dig varje dag hur vacker du är. att vara någons hela värld. ett par ögon att gå vilse i, en kropp som gör dig knäsvag. down the ride, to the very end lixom. 
men som sagt, bara ibland. någon finns där nånstans, så länge njuter jag varje sekund av det jag har, fyller varje dag med mening o är redo när det kommer. ni som är min värld vet vilka ni är, ni som alltid finns där <3 <3 och så finns ju alltid mr grey att krypa till sängs med. natti!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: