Lisa Roivas Träning

the best it yet to come !

låååång sovmorgon, mmm o vilket väder att vakna till. förlåt att jag tjatar och förlåt att jag ens nämner vädret, men det här är det bästa jag vet. sen när vintern kommer igen då är det svensk vinter som är det bästa jag vet. nej men helt ärligt, har alltid haft svårt o välja ni vet när någon frågar om man helst åker på sol- eller skidsemester. fast alltså, när det är 5 minus o strålande sol i backen så är det svårslaget... nu sitter jag här o drömmer om alperna haha. seriöst, den första värmen & heta solen som kommer varje år. finns inget bättre. 
 
 
superhärlig kväll hos Catta igår, med sötishund, en alldeles liten nyfödd Edwin som charmade alla o bästa  intruktörerna, trots att vi saknade några! knytis blev till skaplig matorgie, massa skratt, godaste efterrätterna, sen åkte glassen och godiset fram, ja vi intruktörer äter också, vi lovar ;) det gör vi om snarast! nu ska jag ha 25:an spinning, nu dunkar vi igång lördagen på bästa sätt!
 
 
alltså fråga mig inte varför jag bara har kort på maten, jag var så fokuserad på den & umgås att jag glömde av att ta andra bilder med! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: