Lisa Roivas Träning

när det väl gäller ...

när jag inte själv håller ihop, när jag behöver er som mest så tar ni ytterligare ett steg fram. jag vill återigen påminna er om hur frukstansvärt mycket ni betyder för mig, utan er är jag ingen. "du är grym, du fixar det här, du äger, du är den starkaste människan jag vet" är ord jag verkligen behöver ha med mig idag, ord från er. ni som påminner mig om att andas, peppar mig, gör så att jag kan ta ett steg närmare dit jag vill vara. gör allt för att jag ska kunna betala mina räkningar och äta i sommar, för att jag ska kunna leva ut min dröm, för att jag ska kunna sova ordentligt om natten. ni är ovärderliga, glöm aldrig det. nu ska jag göra ett nytt försök att ta mig till Linköping, kommer bli sen till tentan o missar en halvtimmes skrivtid, men fuckit, men nu tar vi dethär! 
 

Kommentarer

  • K. säger:

    You can do it!, Du vet att du kan, och du vet hur du ska göra, du behöver bara få höra det ibland :) Lycka till Lisa!.

    2013-05-17 | 12:57:41

Kommentera inlägget här: