Lisa Roivas Träning

mitt glada humör är tillbaka !

eller alltså jag är alltid glad, men inte längre så aggro, eller så är jag bara övertrött och tramsig haha. nej men det har lossnat mycket grejer nu, mycket press som har släppt och massa vikt som är borta från axlarna, vilket gör att man slappnar av lite och tar allt lite mer med en klackspark. jag har fått ett klart svar angående sommaren och slipper tänka mer på det, det andra löser sig. verksamhetsbesök på Tekniska Verken tisdag och torsdag, utan schemakrockar, nästa vecka vilket gör att vår rapport kommer att hinna bli klar och man inte missar något annat viktigt, ger jag mig bara fan på't sitter omtentan nästa fredag också, rutinerna är tillbaka, jobb imorn och spinningpass lördag och söndag. ger man bara allt så är allting möjligt. men nu är jag så trött att jag dör trötthetsdöden... 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: