Lisa Roivas Träning

måndag kl är 9:30 & jag sitter på bussen till Linköping

vad har du gjort såhär dags? själv har jag njutit av solen och promenerat 7 km med min allra bästa vän, hämtat cykel som blev kvar på förfesten i lördags, lagat o ätit bananpannkakor, packat mat för heldag i Linköping, duschat o sminkat mig, skickat tre extremt viktiga mejl, sökt två jobb, slängt igång en tvätt och skrivit detta dryga inlägg bland annat. mitt dåliga humör från förra veckan har följt med mig till denna, men det stoppar inte mig ifrån att detta ska bli bästa måndagen på länge! om alla bara kunde sluta ha åsikter om hur jag lever mitt liv och ta en fucking look på sigsjälv i spegeln innan man öppnar käften, så skulle det vara great !! 
 
 
ju argare jag är, desto hårdare presterar jag. tack för ni finns fuckers !

Kommentarer

  • K. säger:

    Inlägget gjorde min dag!, sitter och slöar i sängen men nu är det helt klart dags att fånga dagen och få en massa gjort! :) inspiration yes please!

    Svar: haha bra där, härligt, det som var meningen ;) all in, that's how we roll!
    Lisa

    2013-05-07 | 08:42:51

Kommentera inlägget här: