Lisa Roivas Träning

jag vill bara köra mer !

jag vill bara göra mer, ge mig nya utmaning, jag överlevde idag, tror nog jag överlever det mesta! tack som fan för en fantastiskt awesome kväll igår, tack till alla som kom o spinnande och svettades med mig, ni är bäst! och tack till er som vågade komma ikväll o köra passet med oss, och överlevde! NI imponerade något enormt på mig, jag hade nog själv haft svårt att fixa det. men det ger mig en tankeställare. JAG kommer att jobba HÅRDARE, pusha hårdare, träna hårdare, KÄMPA hårdare, öva hårdare och GE mer än vad jag trodde var möjligt. JAG är inte ens i närheten av VAD och VAR jag vill vara i mitt liv. än. för det är dit jag ska och ingen annan jävla stans! 
men först, MAT och partaj om jag inte hinner somna innan. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: