Lisa Roivas Träning

du är ingen riktig student förrän ...

du har gått på fadderutbildning & skaffat ryggsäck. herregud, det är kört. ingen återvändo. inte så värst snyggt eller hett för den delen men nu pallar inte min axel mer opraktiskt men snygg släpande. som cykelhjälm. dags att bli vuxen. snygg får jag va när jag är död eller nåt. eller inte student något mer!
riktigt bra andra del av fadderutbildningen, om ledarskap och beteenden, A B C, precis som jag är van, och tack för insikten i vad jag ska välja för inriktningsval som ska göras denna vecka. management, here we go! o programmering vid sidan yeah yeah!
 
och fortsätt sätta käppar i mitt hjul, varsågod, jag drar ur dem snabbare innan du hinner blinka och kasta tillbaka dem i ögat på dig! har två ord till dig bara. imorn börjar förhoppningsvis ett nytt kapitel i mitt liv. nu sova <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: