Lisa Roivas Träning

äntligen måndag !!

som jag längtat, hahaha ! dagens schema...
(5:30 ringer klockan, drick kaffe, koka ägg, försöka äta något, packa väska för hela dagen!) 
6:15-7:30 Xtremefit Bootcamp Vasaparken
(här mellan dusch, frulle, stridsmundering på!)
8:50-9:30 Tandläkaren
(här mellan åka buss en timma till Linkan!)
11:00-13:00 Möte rapportgrupp Linköping
(nä lunch fick man ingen idag!)
13:00-17:00 Webbprogrammeringslabb med Amanda
(inte mellis heller haha!)
16:45-21:00 Fadderutbildning Kårallen
 
eeeh. däremellan ska jag skriva ut diverse viktiga papper, förbereda 45 minuter spinning till imorn och ÄTA! 15 minuter ska jag vara på två ställen haha, får gå 16:30 från PC-labb då det är på olika sidor av Universitetet. som tur är blir jag hämtad kl 21 iaf för annars hade jag inte varit hemma förrän 23 och då håller inte morgondagens planering! men, en helt vanlig dag i mitt ändå jävligt najsiga liv! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: