Lisa Roivas Träning

I am such an idiot !

vaknade redan imorse och kände aj. men tänkte jag går o kör igenom passet o så kör vi i eftermiddag ändå. kände redan på cykeln till gymmet att aj. en låt och jag började få ont i ryggen också, eller om det är en släng av hypokondri med. det går bara inte. 
iaf, nu ligger jag här, beordrad träningsförbud och antagligen en vända till VC imorn. 
får väl skylla migsjälv när jag tror jag är superwoman (vilket jag iofs är!!!) o kör på ändå. spinnar & tränar utomhus o blir kall om rumpan. 
jag tycker mest det är pinsamt egentligen, jag ber tusen gånger om ursäkt till alla som skulle kommit idag :) hoppas att de flesta dock som skulle köra vasaloppsspinning på divesre gym över staden fått sina begär stillade ;) men jag lovar, snart så gör vi ett nytt försök och ni är ännu mer välkomna då! nu ska jag tröstäta scones <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: