Lisa Roivas Träning

det var INTE menat att jag skulle springa idag !

helvetes jävla . ursäkta . jag blir bara så less ... 
kramp i vaden efter en kilometer, men det kan jag acceptera, körde trots allt ben igår. kommer fram till strömmen o tvingas vända för där är det isgata, och då menar jag is i hela trappen ned o så långt ögat kan nå. springer förbi pronova o tappar telefonen, hur vet jag inte? som tur va är den redan spräckt, kanske ska kolla baksidan nu ... springer några meter till och DÄR börjar knät göra ont.. vad är problemet? har inte gjort ont på evigheter o har sprungit mycket längre innan?! ska det aldrig bli bättre, gå över, ska jag aldrig kunna springa ute som är det skönaste som finns? helt knäckt.. vänder om hemåt o efter fjärde kilometern kommer spränghuvudvärk. WELL FUCK YOU DÅ! gick sista biten. det är sånt här som får mig att tappa hoppet ... jag vill bara springa ...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: