Lisa Roivas Träning

mrs grumpy !

ingenting med söndags-, måndags-, semester-, sommar-, tentaångest och så vidare, som folk så gärna skyller på. det är inte ofta jag klagar eller är på dåligt humör, men när jag väl gör det. då är det på riktigt.
jag är på det sämsta humöret jag någonsin varit på. huvudet sprängs, allergi och migrän, den tråkigaste jävla uppgiften framför mig kvar på hela läsåret och en annan som jag inte vet hur jag ska lösa. tro inte jag har försökt. årets finaste dag och jag är inlåst på universitetet. försov mig men vaknade tillräckligt tidigt för att hinna stressa till bussen. 
och sitta och vänta på att folk ska höra av sig. en deadline på en tenta en en deadline. att svara på ett mail tar 5 minuter. att inte ringa när man säger att man ska ringa. att behöva jaga folk över halva Sverige för att få ett jävla svar. att vänta på någon, eller något, är. det. värsta. jag. vet. I don't do that shit. och sitta med en grej som jag finner fullständigt meningslös när jag har miljarder andra saker att göra. slöserimedmintid, jag hatar det. hatar. och lata slö människor ska vi inte ens prata om idag. 
idag tycker jag synd om dem som behöver stå ut med mitt sällskap. och oj vad jag ska få upplopp för min ilska ikväll!
 
 
jag är klar nu. ni kommer inte få höra något mer, men ingenting, ingenting kommer få mig på bättre humör idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: