Lisa Roivas Träning

it's a hard knock life !

inte det minsta! vaknade pigg och glad trots att jag inte kunde somna igår efter eeen lite för mycket redbull/vodka och för många tankar som snurrar och värmer mitt hjärta efter en kväll full med skratt och trams och vaknat en gång i timmen minst typ rädd för att försova mig inför min första öppning. jobbat i butiken, fullt ös medvetslös och timmarna flög förbi, superduperkul. nu ska jag plugga mig en stund & ladda inför en ny vecka. vilken sommar det kommer bli <3
 
 
 
 

Kommentarer

  • Elisabeth säger:

    Hej!
    Riktigt snygg klänning - var kommer den ifrån?

    Du måste tycka att jag är helknäpp som inte kommit på Xtremefit:en men jag kunde verkligen i de två gångerna och sen börjar jag nytt jobb nu så jag vet inte riktigt hur det blir med tider och dagar (och arbetsbelastning) och då vill jag känna lite på det först...

    /Elisabeth

    Svar: Hallåj! Åh tack så mycket, den är från BikBok men är köpt för massa massa år sen då. Ja, lite knasig är du allt, men förstår att det är mycket nu! Ja, jag såg det, grattis så jättemycket till nya jobbet, kommer bli kanonbra! :) det är prova-på nu på torsdag igen, kom mer än gärna förbi och svettas med oss!
    Lisa

    2013-06-16 | 16:01:52
    Bloggadress: http://fopt.se/blogg

Kommentera inlägget här: