Lisa Roivas Träning

fit for the summer ?

how about healty for life? förstår mig inte på dem som tränar för sommaren som sedan börjar om på hösten igen, kommer ni inte ihåg hur jobbigt det var då att komma igång igen?? "ja men på semestern ska man slappa och äta gott..." självklart men man behöver ju inte överdriva. och man kan ta allt i ett lugnare tempo, träna när man vill, träna ute, simma elle testa andra nya grejer och göra hälsosamma matval. jag tänker i alla fall inte fuska med träningen denna sommar eller "vänta till hösten med Xtremefit för då kommer jag behöva en rejäl spark i baken!" för jag kommer aldrig tillåta mig själv att tappa träningsrutinen, inte ens på semestern och riskera smällen och ångesten som kommer med den! det köttar vi Bodypump på, hejhej!
 
 

Kommentarer

  • K. säger:

    SÅ DÄR JA!!.. Så kloka ord så man blir tårögd! ;D YOU GO GIRL! DO YOUR THING!

    Styrka till dem som vågar gå mot strömmen!

    2013-06-19 | 11:51:37

Kommentera inlägget här: