Lisa Roivas Träning

ett köttigt ryggpass, 100 burpees, lite mat o en dusch senare !

idag nådde jag två av mina mål. jag var tydligen jätteduktig på att peppa, det värmer mitt hjärta och sen gjorde jag tre chins! och hur man gör 100 burpees? kör 10 st mellan set 10 gånger under passet så är det klart sen! 
 
oh you think you're fitness? jaha. hängerix2ubyxor, körlitecardioiminalunarglide, 17årutanlivomammabetalar, lyftertvåkghantlarmedminahandskar, körzumbaiblandmedgummiband o gillavaniljkvargmedhallon, instafit. testa istället heldagsstudier, för att hem o röja diskotvätt men då ringer telefonen o du får snabbt byta om och dra iväg i vara räddaren i nöden ett par timmar. hem igen, lite lite mat i magen, byta om för gymmet o gå o kötta rygg o 100 burpees mellan 21-22 en måndag. jag menar inget illa men...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: