Lisa Roivas Träning

det kommer bli ett par tuffa dagar .

tre tänkte jag, har spinning på onsdagkväll ändå så då har jag inget val. jag måste erkänna mig besegrad. ja, jag vet att jag har velat fram och tillbaka nu, men jag måste inse att jag är förkyld. ja, jag har tränat på som vanligt, dock känt mig sliten och så vidare och skyllt på allergi. sålänge det inte är feber eller halsont och det funkar så tycker jag det är okej för en så pass vältränad person att köra så länge man inte blir sämre, och det har jag inte blivit heller. MEN jag blir heller inte bättre och är just nu så täppt att jag är rädd att åka på bihåleinflammation igen. så nu blir det bara långsamma promenadisar för mig fram till onsdagkväll, möjligt att jag kör igenom, mycket lätt, ett nytt spinningpass onsdagförmiddag.
kommer bli tufft att hålla mig hemma från vikterna som är grymt roliga just nu men speciellt svårt att vila från Xtremefiten två pass! men men, kommer tillbaka efter ett par dagars vila starkare igen! 
och det finns så himla mycket annat nu att göra så jag ska nog kunna sysselsätta mig! hihi!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: