Lisa Roivas Träning

BRÅVALLAFESTIVALEN 2013 !

vilade mitt stackars huvud en stund till och sen valde jag att gå upp. ett enkelt val, det är inte svårare än att man bestämmer sig och gör det bara. färdiggnällt och sparka igång denhär dagen och jag valde att göra det med att KÖPA FESTVAILBILJETTER! BRÅVALLA 2013!
nu har jag velat klart och det är för att kunna göra saker jag jobbar i sommar! saker som detta! och visst fan jobbar jag hela resten av veckan och helgen med, men det är bara festival en gång om året! och det är bara premiärår en endaste gång i min hemstad, med denna blandning av fantastiska artister. man får bara en sån här chans en gång i livet. att jag säkert inte kommer få tag på några vänner som redan är där då telenätet brukar vara överbelastat, att det säkert inte heller kommer gå några spårvagnar hem heller och att jag garanterat blir övertrött och missar massa träningstid. fuck it, jag ska på BRÅVALLA! lär springa in i tusen vänner annars skaffar man sig nya, jag har en cykel som går som tåget, dansa dansa dansa dansa och får helt enkelt ladda med sömn o träning nu dagarna innan!! VILKA SKA GÅ och vilka artister ser ni mest fram emot?
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: