Lisa Roivas Träning

jag har blivit värsta sömntutan!

inte bra! alarm av i sömnen, måste ta i med hårdhandskarna nu. eller så är det bara tisdag. och fortfarande sliten från helgen förvånar mig inte! 
samtidigt som kaffet glider ner med bmr:en går ett par viktiga mail iväg och veckans pythonmaterial gås igenom. om 15 knyts löparskorna stenhårt, dags för veckans första halvmil! 
som tur är har jag världens bästa människor omkring mig som känner mig och läser mig som en bok och vet när jag också behöver en extra hästspark i baken. igår när det var som jobbigast vaknar man till dethär sms:et och jag kände, det kan man ju lixom bara läsa varje morgon man behöver det där extra.
jag längtar efter att skolan börjar igen och till mina rutiner. till dess gör vi så gott vi kan.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: