Lisa Roivas Träning

vilodag är för töntar !

haha tydligen! trodde jag inte skulle träna idag för jag har jobbat 8-14 typ men fick ställa upp på lunchen för paset skulle bli av! funktionell träning 30 minuter, inte så svettigt som jag hoppats på men kändes bra i musklerna! solat, handlat fredagsmat, KÖTT o nu blir det korrekturläsa och lämna in PM o städa innan fredagen välkomnas med öppna armar! och sjukt stora muskler kommer jag få, sovit 9 timmar inatt. det är mitt nyta mål från och med nästa vecka, minst minst minst 8 timmar sömn varje natt, det går åt för resultat lika mycket som träning och mat! se hur det går då, med tanke på att jag inte är så bra på att sova...
 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Jo de är bra. Lite vila behöver du så du inte sliter ut dig helt. Både hjärnan och kroppen behöver vila ibland:D

    2013-01-11 | 16:13:31
    Bloggadress: http://hekberg.blogg.se
  • Systeryster säger:

    Ja du måste ju vila ibland, annars kommer resultaten inte lika snabbt! :)

    2013-01-11 | 18:37:12

Kommentera inlägget här: