Lisa Roivas Träning

jag överlevde backträningen !

rusher upp för backen vid Strömmen vid Campus med Xtremefitgänget! plus att vi sprang upp för en ännu brantare jordbacke där också :) så stört mör alltså! bästa byxorna dock kan jag lova, så sköna och tror de hjälpte lite. så jäkla kul och göra saker man aldrig trodde man skulle göra och sen klara av dem galant när man trott att man aldrig skulle klara dem! och sen få höra att "vi får nog ta med viktvästen till dig nästa gång" hahaha. vilken kick det är att testa sina gränser, man tjänar lika mycket på det mentalt som fysiskt. inatt kommer jag sova som en liten prinsessa :) 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej!
    Jag tränar en hel del, och ute å springer mycket. Blev lite nyfiken på vad det är för byxor du har som är extremt sköna? Borde kanske skaffa sådana! ;)

    P.S starkt jobbat med så hård träning! Duktigt! :)

    Svar: härligt att höra att det tränas mycket! det är kompressionsbyxor, kolla på nätet! själv springer jag inte alls mycket, men riktigt bra och sköna byxor, ska minska mjölksyra osv så värt att testa! tack så mycket, träna hårt eller gå hem är mitt motto! :)
    Lisa

    2013-01-31 | 21:53:51

Kommentera inlägget här: