Lisa Roivas Träning

förbannat fin dag idag !

avlider i sängen, längesen jag var såhär slut i kroppen! men kallt ute i snön idag och musklerna stejkade i början, men kom igång sen ändå! imorn välkomnar vi träningsvärk i mage o triceps tror jag!
idag har jag checkat av:
mindfulness-spinning kl 6, soft pass där man fick trampa till tusen.
skrivit klart PM, ska bara korrekturläsas en gång till så skickar jag in imorn.
lämnade även in management-boken som var rätt så försenad och slapp 200 kr i avgift, det gillar vi stenhårt! 
kommit loss i programmeringen, fan jag kan ju det där! kommer gå alladeles utmärkt!
lärt mig plugga på bussen också, så jävla skönt att få två timmar till effektiv arbetstid! 
fixat guldglitteriglitter på naglarna och brun-utan-solat den korta stund jag fick fri idag!
tränat xtremefitness bootcamp i snöyra och tre minusgrader, snart betat av alla väder haha!
och imorn blir det kanske kanske jobb på bästa Nordic Club! och det är fredag och fri från föreläsningar!
jajamän jag är nöööööööööjd. nu sätter vi på boxen o kollar lyxfällan till jag somnar!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: