Lisa Roivas Träning

everday is leg day!

ajajaj mina ben och min röv haha! känner mig raka motsatsen haha! så sjukt att jag ändå får höra att jag har världens ben, "större" än grabbarna som jag tycker är enorma haha! för helt ärligt har jag aldrig kört ben ordentligt innan, bara köttat massa kondition, för jag har varit rädd att få ännu större ben. kanske därför jag skadat mig också.. och jag menar grabbar, snälla aldig, aldrig någonsin hoppa över bendagen! haha jag dööööör! 
men. 
att få höra att det är varje bodybuildares dröm, att jag ska vara evigt tacksam för mina gener, att det ser bra ut. kanske nångång i framtiden kommer jag också att gilla mina ben. 
ändå. det är jag och skulle nog inte passa i något annat. sen är det en bra riktlinje också, har du mindre ben än mig är det bara att fortsätta, gå förbi och fortsätt kötta.
 
              
      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: