Lisa Roivas Träning

den berömda tröskeln

eller det finns lixom flera, men nu går det åt rätt håll igen, på alla sätt. inte alls lika trött o sliten längre, kroppen känns fräsch trots träningsvärk och allting bara funkar precis som det ska :) jag tror jag är över.
anledningen till att jag vill vila i helgen är för att ge 1000% nästa vecka på X-tremefiten, vilket jag inte känt att jag kunnat göra när musklerna varit så trötta som dom varit. plus att min lilla hjärna behöver all sömn den kan få, och ibland är det minst lika viktigt som träningen, som tyvärr är den som lida. men promenader kommer det bli, det lovar jag.  
halvvägs. tredje veckan med X-tremefit, tre veckor kvar!! jag gillar det jag fått hittills. fjärde veckan för mig egen del, kommer bli minst sju sammanlagd då alltså. och har man kört så länge kan man lika gärna fortsätta, eller? :P
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: