Lisa Roivas Träning

mage i TRX:en, 50 burpees och 2 km intervaller !

ÄNTLIGEN HELG, ÄNTLIGEN TRÄNING! härliga ni är som läser trots jag inte skrivit något ! 5 burpees mellan varje set blir ett par stycken i längden! sprang inte så långt för det kändes lite i knät efter uppehåll sen i måndags. 
tentan gick nog åt skogen, men då har jag nog iaf finfint sällskap på omtentan :) en gång ska vara första. höll på att gå därifrån, men för fan, ge upp är INTE ett alternativ?! ;) antingen går det vägen eller så fick jag 5 timmar extra plugg! 
 
en gammal, en ny, någon som kan gissa vilken som är vilken? anyhow, stay strong mf's. jag ska sova!

Kommentarer

  • Bamse! säger:

    svårt att gissa då du har nya byxorna på ena :)

    Svar: smart ;)
    Lisa

    2013-02-22 | 23:06:49
  • Lollo säger:

    fan vad grym du är! jättefin kropp. vad/hur tränar och äter du? har du någon bild på kroppen innan? Eller har du alltid varit fit kanske =)

    Svar: åh tack Lollo! vad kul att höra! jag tränar hårt, tung styrketräning, massa spinning och xtremefit, kolla in xtremefit.se :) äter nyttigt, bara kolhydrater innan och efter träning och undviker ALLT socker typ. finns absolut bilder på "innan" kolla januari från 2012 så ska det nog finnas något, men ja, mer eller mindre fit har jag väl alltid varit! kul att få uppskattning, tränar du något själv? fortsätta gärna kommentera! :)
    Lisa

    2013-02-25 | 16:06:06

Kommentera inlägget här: