Lisa Roivas Träning

livet on a räkmacka !

ibland så går det bara vägen utan ansträngning. men det är inte så att jag inte kämpat för att komma hit. men ibland så dyker grejer bara upp sådär, och då är det bäst att fånga dem!
fått ett par riktigt härliga besked idag, rock on ! för det första, JAG SKA PÅ UTBILDNING I HELGEN ! fort ska det gå. hänger på till Jönköping och på kurs för spinningen ! 
sen är det lite andra vuxengrejer, haha, som ser fint ut på pappret för framtiden, det tackar man för för förtroendet. 
övrigt lite babbel bara, men låter bra det där, jag är alltid på en ny utmaning och nya möjligheter "du vet ju var jag finns". till dess tackar vi och tar emot att jag får träna ända fram till sommaren ! :D
 
 
hemmagjorda scones på kokosmjöl, fiberkusk och ägg bland annat. lättmajo, ruccola, räkor som blev över i lördags, ägg, citron och svartpeppar såklart. nu sover vi gott, klockan ringer 5 imorn igen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: