Lisa Roivas Träning

I really regret that workout !

NÄÄVAA? men det kändes rätt fail idag på BP:n. förlåt mig att jag säger det, men det utmanar mig inte längre. punkt. done. tack, det var underbart så länge det varade, ett av mina finaste förhållanden i hela mitt liv. men det är slut nu. xtremefiten, spinningen, tunga vikter och intervaller till jag helst aldrig vill höra ordet intervall igen. och nya utmaningar såklart är också välkomna. men jag kommer sakna det, och kommer självklart köra nya koreografier etc men det utmanar mig helt enkelt inte längre. kände lite idag att det för fjollor.. vilket inte är sant alls!!! kommer ihåg första gången jag körde, efter det ville jag dö ett par dagar. men så är det, man utvecklas, växer ifrån varandra och går fucking vidare. "if it doesn't callange you, it doesn't change you"
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: