Lisa Roivas Träning

FYSTEST EFTER 6 VECKOR MED XTREMEFIT !

4 minuter och 29 sekunder stod jag i plankan! gör om det! ;) done and done ikväll! trodde jag skulle dö efter löpningen, tror jag fick någon typ av astmaanfall, men det andra flöt på, förbättring på allt förutom jägarvilan, träningsvärken i benen är ta mig fan värre idag tillomed. ska aldrig mer köra ben! haha! 
löpningen föll visst bort, men sprang på 11:30 förra gången, 10:19 denna gång, 2 km. och det är inget ljug, inget jävla fusk här inte, alla siffror är helt ärliga!
så tacksam för förbättringarna, grymt bra sätt att mäta sina framsteg! som sagt, 6 veckor är inte långt tid, det har gått så sjukt fort och det är riktigt bra resultat på så kort tid, bättre än vad jag trodde faktiskt !
smält maten färdigt som jag kastade i mig, rester från igår, nu dusch, repetera muntliga en gång till, sen är det sängen som gäller ! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: