Lisa Roivas Träning

PRIDE IS FOREVER !

kötta 300 med Xtremefiten. TID 35 MINUTER 27 SEKUNDER! sist jag körde var det snö! 5 km löpning, 300 repetitioner av armhävningar, situps, rygglyft, upphopp, utfall och burpees mellan varje kilometer. och JA, JAG ÄR FETT NÖJD, så jävla stolt! efter 10 underbara kaostimmar på lagret, snabbt hem för mellanmål och förbereda ett crossfitinspirerat pass att hålla som vikarie 19:45 så är till och med jag imponerad av mig själv. både på 300 men också passet, som jag bara var lite tvungen att känna på så att det var tillräckligt jobbigt som jag tänkt mig. det var det. baksida lår håller nog inte längre till. mat och dö i sängen, imorn är det 10 timmar gående på lagret igen. trainlikeagirlpainismydrugaldrigfuckingvilapracticemakesperfecttyp. 
 
galet bra jobbat idag alla, både på Xtremefiten och ni som kom och körde mitt pass på Nordic Club! och stort tack till min vikarie på morgonspinningen imorgon, min handledare som lärt mig allt hon kan ;) tusen tack när fröken snurr som vanligt lyckas dubbelboka sig, kul att du är så taggad! tack! 
 
glöm aldrig att det bara är dina egna prestationer och träning som räknas, inte vad någon annan gör. det enda som räknas är hur dina egna resultat ser ut och du är också den enda som du behöver jämföra dig med. du kan aldrig vara någon annan än dig själv. och glöm inte för vem du gör det. dig själv. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: