Lisa Roivas Träning

"gillar du att vara biff, Lisa?"

goaste kollegan och jag stod och pratade för några veckor sen, eller jag hade en sån där riktig skitdag som bara jag kan ha och var evigt tacksam att få prata av mig just då, och jag minns inte riktigt vad jag svarade heller då. jag ser ju inte riktigt mig själv som så biffig, bitig, kalla det vad ni vill, men om det är det ni ser, så ja :) eller jag gillar det inte, jag älskar det! självklart! ja, jag gillar't! att mitt slit betalar sig, att varje dag komma ett steg närmare, längre. hade jag velat se ut på ett annat sätt hade jag kämpat lika hårt för det.
 
tur att jag tog vara på den lediga dagen, för imorn blev det jobb igen, tjoho! allting inför fixet av overallen handlat, handlat mat, tvättat så jag är taggad för två veckors nolle-p med start söndag, massa mejl och små- och storfix och sjukt mycket planering gjord för att få ihop det och resten av hösten typ. hann också köra sämsta ryggpasset ever, haha, huvudvärk och utan pwo och helt ur fokus efter ha däckat i solariet innan, men 30 minuter kött och 15 minuter intervaller efter, det känns redan iaf så något gjorde jag väl rätt. brände av mitt sista spinningpass denna vecka också nyss, bäst är ni! nu sköljs proteinshaken ned med två ostknäcke och te innan sääääängeeeeeeeeen! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • linda säger:

    Ha ha ja du gumman. Biff eller bitig vilket som skulle jag dö för att ha din kropp!!! Du e ett snyggo bara så du vet! Puss Linda!

    Svar: mig kvittar det! ;) tack snälla snälla du, men dö tycker jag är grymt onödigt ;) puss
    Earned, not given!

    2013-08-14 | 21:34:41

Kommentera inlägget här: