Lisa Roivas Träning

augustifesten? not even once...

skjut mig. jag låser in mig typ. tur att det finns träning och jobb. tiden på året då dom kryper fram under stenarna de ligger och vilar och laddar resten av året. då det helt plötsligt är okej att visa sig ute med croocs och onepiece eller för korta shorts trots att det är 10 grader ute, sitta i öltält med sina småbarn och supa sig fulla och gå på en trång marknad med samma skit som för 20 år sedan, helst med en stor hund i koppel där det är som mest trångt och köpa mat som gör en ännu fetare, slösa pengar på white-trash-tishor, saker ala tv-shop och "äkta silversmycken". då fyrverkerier helt plötsligt är det häftigaste som hänt, eller kanske möjligt näst efter rix fm festivalen. fine, bara jag slipper det! 
 
backträning med Xtremefit nu som jag förmodligen inte kommer kunna vara med på, , men dit ska jag iaf! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: