Lisa Roivas Träning

Konsten att försova sig med stil !

Alltså jag fattar inte? Har två alarm ringt i 1 timma o 20 minuters tid utan att jag reagerat? Sover ju med öronproppar men kom igen?! Ingen kan va så trött när man kom i säg kl 22 igår. Skulle ju köra morgoncardio ju!! Arrhhhgg! Det viktiga är väl iaf att jag vaknade 6:25 o hann med bussen, enda gången vi har obligatoriskt denna vecka. Jag menar, hann tillomed med kaffe eftersom den var laddad o maten packad! Sitter här på bussen med håret åt alla håll o ansiktet mosigt från sömnen fortfarande. Like a boss. Jag har sagt att jag hatar tisdagar va?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    en naturligt vacker tjej är en tjej som är vacker när hon vaknar och det är du! hur ditt hår nu än står :)

    2013-04-09 | 16:21:48

Kommentera inlägget här: