Lisa Roivas Träning

jag har verkligen världens bästa jobb !

inte bara instruktörsjobbet , men även det lilla jag har i receptionen på Nordic Club ! åh så kul att se mina vänner men också övriga medlemmar komma in en söndagkväll o bara köra , ni inspirerar mig o får mig att vilja kötta trots träningsverken . att hjälpa till o vara tillmötesgående är också något av det bästa jag vet ! & åter igen tack tack tack för att positiv feedback på mina pass, tack för att ni vill svettas tillsammans med mig, ni gör mig lycklig och gör så att jag kommer fortsätta utvecklas, både som instruktör men också som människa ! jag är så löjligt lycklig just nu & allmänt nöjd med livet , jag visste väl att 2013 skulle bli mitt absoluta bästa år ! 
måndag igen om några timmar , 5:30 kommer jag vara på gymmet igen , sen heldag i Linkan o avsluta med Xtremefit .  sikta lite högre, jobba lite hårdare, försöker lite intensivare. come on life, I am so ready ! <3
 
 
 

Kommentarer

  • Bamse! säger:

    Herregud !

    2013-04-15 | 00:37:40

Kommentera inlägget här: