Lisa Roivas Träning

det var den axeln !!

det kunde inte vara den som redan är paj, nej utan nu gick höger sönder. när jag körde dips från bänken, seriöst?! hoppas hoppas verkligen bara det är en sträckning, men kan knappt lyfta armen/få av mig tröjan så.. i slutet av ett köttigt ryggpass så jag får väl skylla mig själv lite. belönade mig med en timma på crossen bara för att. folk börjat fråga om jag ska tävla fitness, haha, ain't nobody got time for that! typ. då hade jag varit rätt så långt ifrån var jag är nu så att säga. men det är dags för ett seriöst mål med träningen kanske... 
som tur är kan lycka köpas i en underbart galet rosa påse! för jag vill inte, nej, motar bort bäst jag kan! imorn är det fredag & det är tur att det är ben kan jag säga!! mat o sömn & kärlek till er alla som fått mig att le extra stort idag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: