Lisa Roivas Träning

vi hörs då mina vänner .

efter mycket diskuterande fram och tillbaka , sån cirka 2 timmar och 45 minuter i telefonen med studievägledare, CSN-rådgivare och världen bästa och smartaste pappa (tur att man har fria samtal nu när man är fattig student hahaha) bedriver jag numer studier på gymnasienivå på heltid . men tror jag ska fixa det , första frågan på info&layout-kursen var ''vad är en mus?'' och den andra var ''vad är kortkomandot för spara i Word?'' och man behöver bara boken om man satsar på högre betyg än G, så tror jag att jag ska fixa det (detta lär jag få äta upp hahaha) men egentligen för att få ut maximalt med kaffebidrag (även kallat studiebidrag hahaha) lär gå ut för ÅH JAG ÄR SÅ TAGGAD men åh jag är så trött, känns som jag jagat land och rike runt efter böckerna jag behöver. för när jag väl var igång, tog jag tag i och byta a-kassa också och ringde avslutningssamtalat till arbetsförmedlingen. 1,5 timmar där lix. redan trött på att plugga hahaha. men jag har bestämt mig för att fixa det. börjar imorn !
men som sagt vi hörs då. för mycket tid över till annat, lär det inte bli förrän den 13/5 :) och då är det sommar !

Kommentarer

  • Karin säger:

    Du verkar driven det där fixar du!

    2012-03-07 | 21:57:57

Kommentera inlägget här: