Lisa Roivas Träning

TAGGATAGGATAGGATAGGA !

haha jag dör , det är så dåligt så det blir bra . trodde dock han sjöng tagga det hade varit roligt .

men jag är på så dåligt humör, fan för du inte får dig nåt behöver du inte vara otrevlig mot MIG ! så jävla trött på det! och du har verkligen irriterat fel person , du vill inte veta vad min sjuka lilla hjärna gör när den blir arg . jag skulle hålla mig i skinnet om jag var du . se vem som kan ringa flest gånger från dolt nummer eller . ha , o din feta polare vågar dissa mig o säga att JAG ÄR JOBBIG o prata till mina vänner om hur jag är ! nä nu är jag förbannad på riktigt , ju mer jag tänker på det . eller så är det för att jag får sitta inne o plugga nu för jag skjutit upp det . eller så var det fittnyllet som inte ens orkar titta på mig när jag pratar som förstörde denna dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: