Lisa Roivas Träning

mina underbara vänner !

och alla er som jag inte känner,
ett enormt tack,
tack för att ni stöttar mig och tror på mig <3 det ger mig styrka och vilja att prestera bättre och jobba hårdare.


började dagen med den långa powerwalken med Josefine, lika skönt som vanligt, sen dess har jag typ suttit vid datorn och pluggat / försökt att plugga . delarna för denna vecka är inlämnade och klara, mest närvarokontroll men ligger ett steg före i båda kurserna redan. lika bra, vet aldrig vad som händer sen :D men ska det vara såhär ''lätt'' så fixar jag det, men jag är rädd för att det inte kommer va så ! dagens mest frusterande var att hitta en gratisverison av Office till min Mac haha, tog längre tid än att lösa själva uppgifterna ! o lite segt utan böckerna !


solpaus på dagen, var o handla lite mat och tog en spinningpaus nu på kvällen också. tillbaka till skrivandet, fast nu halvhjärtat framför TV:n. fröken aldrig godissugen är så sjukt godissugen så jag måste nog lägga mig för att undvika det haha.


ser fram emot helgen, spendera kvällarna med bästa vännerna, imorn blir det träning 6:30 innan jobb 9:30-20 och direkt till Lisens fest herre hur ska jag orka? lördag blir det stor superdupermegatjejförfest hos mig. nykter !


Kommentarer

  • Agge säger:

    Vad är det jag läser? Nykter? What? Why? :)

    2012-03-08 | 21:52:59
  • Fripps säger:

    Daaamn!

    2012-03-10 | 00:46:37

Kommentera inlägget här: