Lisa Roivas Träning

larvigt lycklig .

trots att dom vill operera mitt knä igen ,
är det tillåtet att känna såhär ? helt bubblig av förväntan att se fram emot morgondagen så himla mycket ? inte för jag har någon aning vad som väntar , det kanske är just det ? jag vill bara le le le och ta emot livet med öppna armar . göra det som faller mig in för sekunden och dela det med dom jag älskar . livslust .
jag har aldrig känt såhär . är det bara våren ? dom gamla underbara, spännande nya och gamla kära återfunna vännerna ? jag är glad åt allt . glad åt minnena jag insåg jag hade , att jag faktiskt känt såhär en annan gång , det var länge sen , när allt var lätt o dina ögon påminde mig ... så annorlunda, förändrade men fortfarande samma .
det spelar ingen roll att min router är trasig, att jag har inlämningsuppgifter o får sufra på sega mobilen, jag ler.
spelar ingen roll att jag inte ha några pengar, för jag spärrade kortet som jag trodde var borta när jag inte ens hade med mig det ut, för jag hade så kul , jag skrattar till jag gråter och då får man göra roliga saker som är for free istället.
filmen var helt fantastisk, nu ska jag baka bröd mitt i natten igen o imornbitti är det powerwalk med Josefine.
jag skrev det när jag var onykter o lycklig, skriver det igen . kärlek till livet , friheten att göra vad man vill med det .

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Vad hände med Is it a bag in a box tjejerna? Tror den blonda är min killes ex hahaha

    2012-03-12 | 23:48:05

Kommentera inlägget här: