Lisa Roivas Träning

jag gillar kaos !

haha vad är det för larvigheter o shotta när man är nykter & snart påväg hem ? haha skallebank !
släpade mig runt på en promenad i vårvärmen iaf, nu sätter lite plock igång o på med stridsmunderingen igen, för ikväll kör vi igen !
dagen igår började på bästa vis, kom på den geniala idén att man kan sätta en lamptimer på kaffebryggaren & vips har man kaffet klart när man vaknar ! brutal awakening med CX & kross o så jobb 11 timmar på det ! action var det kan jag säga . raceade på min cykel till Lisen för godaste plockmaten o efterrätten, finaste o mysigaste fixade lägenheten och skönaste jävla brudarna, hade så kul igår !! lyssna på massa musik, babblade o babblade o babblade o sen röjde vi alla Norrrköpings dansgolv haha sprang mellan Puls & Hugo.
ikväll kommer resten av stans bästa brudar hem till mig , kommer bli legendariskt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: