Lisa Roivas Träning

vafan har jag gjort nu då ?

för att förtjäna detta va ?
först ringer fitt A-kassan o säger att jag skickat in fel lönespec , 2 månader senare . orka . kommer hem o letar ihjäl mig o har alla från 2009 o framåt förutom den jag skickade in , som jag fick beställa från huvudkontoret , OCH den nya fanskapet jag måste skicka in . är någon kvar på HK nu ? nä !
sen ringer någon annan stolle från ett mycket tveksamt inkassoföretag o säger att jag har en obetald räkning från OKTOBER ?! både företaget och inkasso har skickar ut 2 påminnelser vardera , som inte jag fått då eller ?! jag fattar att varenda tappat barn säger så , men vafan , nej ? bara att betala ...
och nu är pulsspinningen inställd, jag som såg som såg fram emot som fan o kötta 75 min .. vad gör man nu lix ?
jo man kommer på att det är BP 18:30 o drar löpet hej !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: