Lisa Roivas Träning

ett stort jävla tack !

ju mer jag tänker på det,
vilken sjukt bra helg det var !


tack alla gamla krigare , omtänksamma vänner & nya bekantskaper för att ni gjorde mina dagar, nätter och morgonar !


efter mat i Lindö blev det vin & massa prat med Lisen , vidare för dans o trams , ''ölolyckor'' , årets kallaste promenad hem , gin&tonic och tvätt mitt i natten . sov bort halva dagen , planka med stans absolut snyggaste singlar och osinglar , RAGGATONG , skratt skratt skratt o rödvin och brutaljävlaaskulhögstadieröjdans på Hugo . taxi till rondellen för 3,5:or och efterfest hos grannen med en mest oväntade kombinationen av människor . lämnade alla mina paljetter kvar och gick på bakisfest hos natta med allt det hör till , vi är tydligen dömda att se på dålig film (midnight in paris).


det var helt enkelt bara rakt igenom bäst.


och.
det var inte ens tungt att träna förut. efter cxworx & spinning sprang jag 5,5 km. jag är ett monster <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: