Lisa Roivas Träning

4 veckors utmaning !

glömde ju nämna dagens action ! nu kör vi , 4 veckor med så bra mat som möjligt, träning, aktiv vila i form av promenader, inget ''unna sig'' ingen alkohol och allt där som hör till ! kalla mig tråkig, torr, vad som men nu kör vi ! och det är inte för att jag ska göra vad jag vill om 4 veckor utan få in och känna på riktigt att man inte behöver !
sa jag att det är en tävling ?
att unna sig något en gång i veckan , är 52 gånger på ett år. lägg där till unna sig något varje gång någon du känner firar födelsedag tex . helt plötsligt är du uppe ibland fler unna-äta-festa-dagar än dietdagar . går att jämföra med allt . PTT inspirerar mig iaf :)
inte bara för mig att komma vidare , men också spara pengar . för jag unnar mig mest saker som kostar .
haha skaplig dags o färga utväxt . hittat perfekt rosa nagellack , nu biggest looser USA från igår , sova för cxworx 6:45 ! see ya !

Kommentarer

  • empa säger:

    Kör hårt. Känner lite att jag vill vara med! ;D

    2012-02-17 | 08:17:55
    Bloggadress: http://eeempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: